دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام تراژدی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام تراژدی با لینک مستقیم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام تراژدی با لینک مستقیم

ترانه : مصطفی اسانلو , تنظیم : علیرضا ظریف

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام تراژدی

متن آهنگ جدید کامران مولایی به نام تراژدی

اول قصه تو عاشق بودی
آخرش حیف که دل کندن بود
نقش تو شکستن مرد خودت
نقش من چیزی نبود مردن بود
دستای سرد منو صورت زرد
اشکایی که از چشام میریزه
بعد دوریه تو باور کردم
فصل عاشقی فقط پاییزه
بی تو دنیا به من افسرده حتی یک لحظه هم آسون نگرفت
رفتنت تلخ ترین حادثه بود تو که رفتی چرا بارون نگرفت
چرا بارون نگرفت , چرا بارون نگرفت
چرا بارون نگرفت
مادرم آه کشید از غم من
من و آه و عشقی که دلگیره
میدونم که آه من بی اثره
ولی آه مادرم میگیره
مردو مردونه تو نقشم رفتم گر چه این نقش برام دلگیره
همیشه رسم همین بوده و هست اون کسی که عاشقه میمیره
بی تو دنیا به من افسرده حتی یک لحظه هم آسون نگرفت
رفتنت تلخ ترین حادثه بود تو که رفتی چرا بارون نگرفت
چرا بارون نگرفت , چرا بارون نگرفت
چرا بارون نگرفت

دانلود باکس

 

 



بازدید : 2495 | تاریخ : یک شنبه 22 شهريور 1394 ساعت : 9:18 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: